Torsdag 18 mars

Hej bloggen!
Jag är verkligen urusel på att uppdatera dig men jag hoppas att du står ut. Jag kikar in här då och då för att skriva en rad eller två men ibland får jag skrivkramp och det kommer ingenting alls. Då är det lika bra att låta bli.

Helgen i Stockholm var fin. Det blev bäbismys, kompismys, lite shopping, Melodifestivalfinal, fikamys, god mat och mysig promenad i solen. Ibland önskar jag att jag bodde där uppe. Finns så många fina människor där som jag skulle vilja ha omkring mig oftare än vad det blir. Får väl se om jag kan övertala M ;)

Annars händer det inte så himlans mycket just nu. Jag jobbar och längtar till våren. Trött på det gråa, tråkiga nu. Men de är väl de flesta.

Nu är det dags för morgonfika. Vi hörs snart igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, testa testa! :)

2010-03-18 @ 14:23:16
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna

Tryck på länken i inlägget :)

2010-03-18 @ 15:29:09
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0