Happy friday!

Hej i bloggvärlden!

Ja jag lever. Gav ju er ett litet livstecken igår kväll och nu tyckte jag det kunde vara dags att skriva ett par rader.
Hade funderingar på om jag skulle lägga ner bloggen men har nu bestämt mig för att inte göra det. Kanske de inte blir flera inlägg om dagen men ett ska jag nog klara av i alla fall. Är fortfarande inne och kikar hos er även om jag inte skrivit själv. Nyfiken på vad som händer är jag ju. Förhoppningsvis är ni lite nyfikna på vad som händer här inne också och kommer tillbaka hit. Alltid skoj med respons.

Nu sitter jag på jobbet och kommer sitta här till fyra i eftermiddag då M kommer hit och hämtar upp mig. Då blir det lite mathandling, hem för att äta och packa de sista och efter sex kör M ner mig till centralen där jag sätter mig på tåget och åker på en härlig semesterhelg till min fina vän Ida. Denna gång är även hennes fina dotter med. Hon låg ju i magen när jag var uppe i december så det ska bli hur spännande som helst att träffa denna lilla människa. Planer för helgen är lite shopping, promenader, god mat, Melodifestivalfinal, fika med My, kanske Marie och massor med mys. Som jag längtar!


Ja då vet ni vad som händer mig denna gråa fredag. Vad gör ni?

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Du behöver ju inte uppdatera slaviskt men när du känner för det, blir bäst då :) Ta det som det kommer. Vart en del sjuk har jag förstått på FB!? Hoppas du är lagom pigg nu när du ska iväg iaf. Yes, jobbar sista dagen idag sen åker jag på tisdag, härligt!

2010-03-12 @ 08:40:34
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0