Glad fredag

Hola!

Veckans bästa dag är redan här, fredag. Veckorna går så fort nu för tiden. Det gäller verkligen att ta vara på sin tid här i världen. Man vet aldrig vad som händer.

Trots regn utanför fönstret känner jag mig pigg och glad. Ikväll ska vi fira pappa med paket och god mat.
Innan dess blir det mys med syster och köpa hem lite gott till kvällen.

Gårkvällen spenderades först på middag hos mamma och pappa och sedan blev det städ hemma då Johanna och Jonas kommer över på lördagkväll och äter räkor. Blir himla mysigt. Var ett tag sedan vi sågs nu. Snart flyttar de ju och blir nästan grannar med oss :)

Nä nu får det vara nog med ordbajsandet här. Återgår till jobbandet.
Fick lönespecen idag och jag har redan fått min lönehöjning så det var en positiv överraskning att få ut så mycket :)

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack sötnos. hur mår du ?

2010-03-20 @ 14:42:56
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0