26-28 februari

De sista dagarna i februari har varit jättebra.
Helgen började med en underbart god middag hemma hos familjen för att fira mammas födelsedag. Det bjöds på baconinlindad fläskfilé med potatisgratäng och till efterrätt blev det cheescake och glass.
I present hade vi köpt ett sällskapsspel, en tröja, en bok och massor med blommor.
Kvällen slutade hos familjen efter vi sett vem som åkte ur Let´s Dance. När vi kom hem kröp M i säng då han kände sig dålig och jag stannade uppe för att se curling finalen. Ingen som missade att tjejerna tog GULD!! Weei!
Kröp i säng runt halv fyra och vaknade redan nio. Då blev det en dusch, lite frukost och sedan en promenad bort till familjen för shopping tillsammans med lillasyster och mamma. Hittade ett par fina tröjor från H&M. Ett par skor klämde jag också på men de fick inte följa med hem. Kanske jag åker och kikar på dem senare för jag är ganska sugen....
Eftermiddagen spenderades hemma för att ta hand om min sjukling. Blev tacos och Melodifestivalen och sedan somnade jag tidigt.

Sovmorgon igår och sedan låg jag mest framför tv:n resten av dagen. På eftermiddagen gjorde jag mig ordning och gick bort till familjen på middag och sedan var det dags för Tomas Ledins konsert - Våga vägra vinter -  tillsammans med mamma. Vilken konsert. Hur bra som helst och jag hade såklart det bästa sällskapet också. Mamma köpte sig en livecd och jag fick en tavla med autograf. Grymt fin! Tomas Ledin äger! Vilka låtar och vilka texter! De här lever vi på länge jag och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0