Vecka trettionio

Måndag: Jobba, laga middag, promenad med Bamse, löprunda, börja plocka fram vad jag ska ha med mig till Malaga
Note to me: Sätt upp en tvättid på onsdag eftermiddag

Tisdag: Jobba, promenad, växla pengar, laga middag, kuratorn, Idol
Note to me: Köpa schampo, duschkräm, hårnålar, leggings, hårspray

Onsdag: Jobba, promenad, tvätta, packa, löprunda, sola, mysmiddag med M, Idol, GREY´S ANATOMY
Note to me: Raka dina lurviga ben :)

Torsdag: Incheckning på Landvetter, MALAGA

Fredag: MALAGA

Lördag: MALAGA

Söndag: MALAGA, hemresa


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det tror jag nog :) ni kommer nog ha jättebra väder!

puss

2009-09-21 @ 14:00:11
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Sant :)

Det går bra, slutar snart!

Älskar mina veckor då jag slutar 16.

Hur går det själv?Puss

2009-09-21 @ 15:25:54
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0