Tisdag

Hej allihop!

Har ni tittat i kalendern idag? Vi har nu vänt blad och är inne i september. Åtta hela månader har gått på nya året, 2009. Var har tiden tagit vägen?

Började jobba igår och det känns okej trots allt. Har kommit in i allt igen fast det går lite långsammare än vanligt. Ska försöka återfå snabbheten i fingrarna imorgon tänkte jag. Då är det möte med ledarna i klubben och det ska bli spännande att få reda på vad som händer i framtiden.

Tänkte jag skulle sammanfatta semestern en dag men inte just nu. Nu tänkte jag städa undan lite, ta mig en lång dusch och sedan lägga mig på soffan och njuta lugnet. M sitter vid datorn och spelar hela kvällen :)

Hur har ni det ute i bloggvärlden?

Smack!

Jag och underbara Johanna på hennes kräftskiva i lördags ♥


Kommentarer
Postat av: carro

Underbart :)

Idag har jag tränat, träffat pojken, gått i skolan och umgåtts med tjejgänget. Sov sött gumman. puss

2009-09-01 @ 22:41:58
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0