Onsdag

Morning sunshines!

Solen strålar ute idag och det var bara en plusgrad imorse. Nu är verkligen hösten här på riktigt.
Sista september idag också. Imorgon går vi in i en ny månad. Oktober. Det firar jag genom att bege mig till huvudstaden och träffa Ida. Ännu en underbar helg ska jag få med min bästa vän. De enda som vi planerat är en liten tjejkväll på lördag. De andra timmarna ska vi ta som de kommer. Bara njuta, prata och skratta. Känner att jag behöver det. Skratta. Så bra själen mår när man får göra det.

Idag ska jag promenera hem från jobbet och verkligen njuta av solstrålarna. Sedan blir det tvätt och mys i soffan framför Idol och Grey´s. Ja idag är dagen som jag längtat efter äntligen här. Säsong sex av Grey´s Anatomy drar äntligen igång. Nu får vi reda på om George och Izzie överlever.

Igår körde jag som sagt ner till Grevegårdsskolan för att ha hand om handbollsskolan. Tre stycken kom det. Hur bedriver man en träning på tre tjejer? Det gick inte kan jag tala om. Vi sprang runt en stund och lärde oss studsa och sedan fick de öva på att skjuta lite skott mot mål. Var är alla tjejer? Är det ingen som vill spela handboll längre? Jag som tycker handboll är världens bästa och tuffaste sport förstår inte detta alls.
Om det är någon som har flickor födda från 98 och framåt, skicka ner dem till Grevegårdsskolan på tisdagar mellan 17-18.

Nu ska jag jobba en stund och strunta i alla tankar som ligger och gror i huvudet på mig.


Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hej!

Ja, det hade vi :)

Det är okej, lite upprärd över en grej bara men det går över. Hur är det själv?

2009-09-30 @ 10:18:37
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0