Måndag

Hej vänner!

Jag lever. Har bara inte orkat skirva. Har inte haft så mycket att skriva om heller.
Bättre att hålla sig borta här i från tycker jag nästan.

Vad har hänt sedan i onsdags?
Torsdagen spenderade jag på Sahlgrenska. Hade kramper i magen hela onsdagsnatten och torsdagförmiddag så det var bara att åka dit. Efter många tester och långa timmar så kom de fram till, ingenting. Proverna visade inte det minsta lilla.
Var hemma runt halv fem, mötte syster, hämtade M på jobbet, körde syster till bussen på Hisingen, hem och äta mat, göra en kaka till jobbet (som brändes och det luktade rök i hela lägenheten), jag slutade i en hög i soffan helt slutkörd. M var snäll och fixade nyaste Wallanderfilmen åt mig och den var riktigt bra. Tjuven.

Fredag blev en lång dag på jobbet. M kom och hämtade mig runt halv sju och då åkte vi direkt till Maxi och köpte hem tacos. Såg på Doodidoo och sedan somnade jag i soffan helt slutkörd.

Lördag var det träning tio och det gick hur bra som helst. Fick själv vara med och röra mig så lite träningsvärk har man allt haft. Men det är bara skönt. Vet man att man gjort något bra.
Hem och duscha och sedan iväg till jobbet. 13-16 satt jag här och sedan var det hem och äta middag tillsammans med vännerna, spela lite spel och dricka vin. Fotbollen sågs ute, närmare bestämt på Andra Långgatan och efter segermålet bestämde vi att åka hem på efterfest hos oss. Slutade rint halv fyra men klockan nio vaknade jag pigg och började skura hela lägenheten ren och fin.
Klockan tolv möttes ett par handbollsledare i klubblokalen för att kasta, göra om och städa. Fyra timmar orkade jag sedan var jag helt slut så tog med mig M hem till mamma och pappa och åt middag där.
Bingolotto spelade vi sedan hemma hos svärmor i nya lägenheten tillsammans med mormor och glass.
Vann inget denna gången heller.
Hemma runt halv tio, tog en lång dusch och sedan jobbade jag i två timmar. Kom i säng runt tolv så idag är jag ganska trött kan jag säga. Tänker inte stanna en minut längre än till fyra. Då blir det en promenad hem och vila på soffan innan det ska tvättas klockan sex.

Vad har ni gjort i helgen mina vänner?

Smack

Spelade Galenpanna och då blir man lite galen :) Eller blir, det är jag väl redan..


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

All flytt har gått perfekt, är SÅ kul att pyssla i det nya stora :) så snart blir det tripp till ullared för att handla massa också.

Usch magkramperna låter inte bra, konstigt att dom inte hittade nåt, men då behöver du nog inte oroa dig för nåt heller förhoppningsvis :)

Puss

2009-09-07 @ 13:33:14
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det låter bra, gå tillbotten med det :)

Det är bra, bara 1½ timme kvar hehe... hoppas allt går bra hos dig också :) Puss

2009-09-07 @ 14:22:49
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Ja då har man jobbat sin sista dag på väldig länge så nu gäller det bara slappa en massa innan lillen kommer.Ha en skön måndag.kram

2009-09-07 @ 14:27:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Har ett tungt jobba som gör att jag får ont i min rygg & sen har jag foglossning som göt att man inte får lyfta för tungt..så det är skönt att vara hemma & rå om sig med magen i vädret.kram

2009-09-07 @ 15:19:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0