Kväller

God kväll mina vänner!

Inte alltid jag är inne här på kvällarna och skriver men tänkte att nu när jag ändå sitter här så kan jag lika gärna skriva en rad eller två. Känner mig lite bättre nu. Har lyssnat på musik, lagat mat och tvättat sedan jag kom hem. Alltså haft annat att tänka på. Tvätten hänger nu på tork och jag ska inta soffan men först ska jag tvätta av mig ansiktet. Blir i säng tidigt idag så M får själv hämta upp tvätten. Får nog fjäska lite för honom först så ska det nog gå bra :)

Nä soffan var det. Ha en fin kväll!

NI är viktiga!


Me and sis på hennes student i somras :)


Kommentarer
Postat av: marie

okej, men tur att ni ska träffas imorgon då.

jag har varit ute på prommis och nu blir det tv innan det är dags att försöka sova.

ta hand om dig gumman! kram

2009-09-07 @ 19:58:07
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: carro

Va bra gumman! Ta hand om dej! kram

2009-09-07 @ 20:12:20
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0