Stockholm by christmas...

Dagen förstördes lite när jag var inne på Sj´s hemsida och såg hur dyra biljetterna var upp till Stockholm i december. Jag och Ida har ju en ny tradition att fira lite jul tillsammans. Då hon var hos mig i julas så skulle jag komma upp till henne i år. Men det såg mörkt ut.

Alldeles nyss fick jag ett telefonsamtal där hon hittat två billiga biljetter i början på december. Istället för torsdag-söndag så blir det fredag-måndag. Tittade i almenackan och insåg vilken tur jag hade att det inte fanns biljetter på torsdagen för då ska vi ha julfest med jobbet och det vill jag inte missa.
Så ikväll när jag kommer hem ska jag diskutera saken med M och sedan beställa biljetter upp till min sessa. Som i början på december bara har ett par veckor kvar till beräknad förlossning. Jag hoppas allt hon inte får för sig att föda när jag är där. Även om det skulle vara mysigt att få se den lilla nyfödd men det kan ju ta hur lång tid som helst och vad ska nervösa jag göra under tiden. Nej Ida vänta tills jag är hemma i Göteborg igen. Då får du bombadera mig med massa bilder istället! Längtar nog nästan lika mycket som du och din M gör :)
Jag är så lycklig för er skull. Jag VET vad detta betyder. ♥

 

Nu är dagen räddad och jag är tokglad igen. Tack Idahjärtat!


Kommentarer
Postat av: carro

Tack gumman!

Hoppas allt är bra med dej idag.

Pussåkram

2009-10-29 @ 10:19:27
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Ja, det måste du :) den var riktigt bra!

Hopaps att du tar dig upp hit, alltid skönt att få komma iväg lite och speciellt om man får träffa sin bästa vän.

2009-10-29 @ 10:28:24
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Ja, myspys :)

2009-10-29 @ 11:11:52
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0