Onsdag


-3 grader var det imorse och vi fick börja med att skrapa bilen.
Vad är det som händer? Vi är i mitten av oktober och Ida har redan fått lite snö hos sig. Hur ska vintern se ut? Snöstorm? Eller så blir det helt enkelt en regning vinter precis som vanligt. Hope not!

Hade en fin kväll igår. Började med ett samtal från Johanna, en promenad hem i höstsolen och sedan städning av lägenheten. Klockan halv sex började jag och strax innan nio slog jag mig ner i soffan för att kika lite på de desperata hemmafruarna. Är inte alls klar med städningen men resten tar jag på fredag då hantverkarna förhoppningsvis är klara med rörbytena som de ska göra hos oss imorgon.

Idag är det jobb som vanligt men det blir ingen promenad hem efter utan jag tar bilen direkt till handbollssamlingen halv fem. 98-flickorna spelar mot Aranäs i Älvsåkershallen 17,50.

Klockan åtta spelar Sverige men chansen är minimalisk att vi ska gå vidare. Men hoppet ska vara det sista som lämnar människan så jag håller tummarna.

Ska försöka sova tidigt ikväll. Är alldeles för trött på mornarna för mitt eget bästa.
Någon som har knep för att sova bättre?

Glad onsdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0