Måndag

Toodeloo solstrålar!

Har ni haft en bra helg?

Min startade med promenad bort till 421:an i Högsbo, lite shopping, en kokt korv med bröd och lite mathandling.
Två klänningar från H&M blev det. En av dem åkte på redan idag. Är ni snälla ska jag fota och visa er när jag kommer hem.
Kvällen spenderades i soffan med varma mackor framför Doobidoo och Skalvan. Tycker verkligen om det sistnämnda programmet, det är inte som något annat program jag sett innan. Tyvärr missade jag sista kvarten då jag somnade så ska se om jag kan se det över Svt Play.

Lördagen spenderades i handbollshallen. New Body cup stod på schemat och tre matcher resulterade i en vinst, en oavgjord och en förlust. Trots detta kom vi tvåa i gruppen och tog oss direkt till steg tre som spelas den 12:e december.
När handbollsdagen var slut runt fyra blev det en lång välförtjänt dusch och sedan middag hos mamma och pappa. M kom och hämtade mig efter då killarna bestämt att det var fotboll som gällde. Bra match från Sveriges sida därför var man extra ledsen när de förlorade och VM rycktes ur vår hand. Efter matchen beslöt sig killarna att gå ut och dränka sina sorger så jag tog bilen hem och kikade på idol via datorn och somnade sedan gott.

Igår var det match igen. Tre seriematcher men jag var bara med på den första 97-matchen och den förlorade vi med stora siffor. Vi blev överkörda på ren svenska.
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag och M hemma hos mamma och pappa. Det bjöds på middag, rostbiff med potatisgratäng, och efterrätt, glass :) Sedan spelade vi "norsk nolla", lyssnade på musik och drack whiskey. Pappa och M då som ni säkert förstår. Det där är ingenting för mig.

Nu dag och ny vecka. Vad som händer har jag inte bestämt. Tar dagarna som de kommer. Jobb blir det såklart som vanligt. Ska ni hitta på något ut över det vanliga?


Kommentarer
Postat av: Mindy

Här är det ingen sol så långt jag kan se..Hoppas att den dagen kommer för er med,,så ni försöker nu eller ? kram kram

2009-10-12 @ 11:36:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det kommer när det känns rätt för er båda..En specielle känsla.Hoppas att du får vara med om det.kram kram

2009-10-12 @ 12:17:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Gud vad du är söt!

Saknat dig med! =)

Men nu e det ny deisgn på plats :) Tryck f5 för att uppdatera! :) Kraaam

2009-10-12 @ 17:00:04
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: carro

Tack sötaste du.

Pussåkram

2009-10-12 @ 19:01:28
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0