Hektisk dag

Har hunnit med en hel del idag, och med det menar jag inte bara jobb.
Klockan tio var jag hos läkaren. Tog ungefär en timma. Tillbaka till jobbet. Lunch klockan ett till halv två. Därefter åkte jag hem till mamma och pappa för att hämta Bamse. En promenad med honom och sedan tillbaka till jobbet. Bamse fick såklart följa med så han har sprungit runt här på kontoret och lekt hela eftermiddagen. Nu är klockan kvart över fyra och jag ska ta en liten promenad med Bamse innan vi åker och hämtar M på jobbet. Efter det köper vi lite mat och äter hemma och sedan bär det av till centralen. Tåget går 18,42. Måste hinna packa ner det sista också. Men det ska nog inte vara så mycket för denna gången har jag typ bara med mig mjukiskläder. Så Ida, du vet att det blir en härlig innehelg nu :) Kanske en liten sväng utanför dörren för lite frisk luft.

Nej nu måste jag städa undan här innan jag lämnar kontoret för helg.
Tänker inte ha med mig min dator i helgen så förvänta er inga blogginlägg. Vi hörs igen på måndag. Nu ska jag bara tänka på mig själv och Ida. Jag behöver lite lugn och ro omkring mig. Kanske fått det att verka som om allt varit toppen men det har det inte. Ni som läser bloggen känner nog mig redan och vet om det så det är ingen fara att jag skriver här att så inte är läget. Men ni behöver inte oroa er. Tror jag är på gång igen. Med lite hjälp så....

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Hoppas att du får en skön kväll söta du.kram

2009-10-01 @ 16:35:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi men då är det bara att sätta igång och måla för mig, har ju i princip redan sålt två tavlor då redan ;)



Imorn är det jobb, kvällen för vi se. På lördag är jag bjuden på drinkkväll, så det blir fest. Ha nu en underbar helg gumman! Pussåkram

2009-10-01 @ 17:17:59
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Didi

2009-10-01 @ 17:28:59
URL: http://didica.blogg.se/
Postat av: HANNA

Bor du med i Frölunda? Haha sjukt. Då kan vi ju bli träningskompanjoner:) Alltså Sportlige här är superfräscht! Det är alltså den vid Filmtajm jag tränar på, som ligger nära torget..

2009-10-01 @ 19:43:46
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: HANNA

Aha, kan inte gatorna så bra där, vi bor på andra sidan stora vägen, och en bit till bort från torget:) Har bara bott här i 3½ år ungefär, kommer ju från Norrköping:)

2009-10-02 @ 22:01:03
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0