Funderingar...

Jag har så mycket tankar som jag skulle vilja skriva ner men det går bara inte.
Förut var det hur lätt som helst och bara sätta fingrarna vid tangenterna och de skrev hur mycket som helst men nu vill de inte alls. De når liksom inte ut till fingerspetsarna.

Kanske inspirationen kunde komma tillbaka om det hände något nytt i bloggen. Har haft min design nu hur länge som helst och jag har tröttnat. Det är bara det att jag är värdelös när det kommer till datorer så nu är min fråga:
Är det någon som vill hjälpa mig eller känner någon som kan hjälpa mig med en helt ny design till bloggen?

I gengäld lovar jag att bli bättre på att skriva. Just nu är bloggen bara tråkig och ointressant.

Vad vill ni läsa om? Vad vill ni veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0