Fredag


Veckans bästa dag är här mina fina vänner! Två dagar med sovmorgon och ledighet från jobbet är väldigt välbehövligt. Så mycket vila vet jag inte om det blir då handboll står på schemat. Imorgon, lördag, spelas det New Body cup med 97-tjejerna hela dagen och på söndag har vi tre seriematcher med våra tre lag. Vet dock inte om jag kan vara med på alla tre då mamma och pappa bjöd hem oss på middag på söndag eftermiddag. Var ett tag sedan vi var där nu då båda legat sjuka ett bra tag men de är båda två på bättringsvägen. Känns skönt. Har varit ordentligt orolig för båda två. Därför den dåliga uppdateringen det senaste. Psyket har svikit mig men jag känner att jag är på gång igen. Jag behöver helt enkelt lite "jävlar anamma". Ska även försöka klämma in en promenad med Viktoria i helgen. Var allt för länge sedan vi sågs nu. Bella och Helén ska jag försöka dejta nästa vecka. Känner att vännerna kommit lite i kläm det sista och det känns tråkigt.

Igår var jag förresten en sväng hemma hos mamma och pappa för att kolla till dem och fick god torsk till middag. Sedan var det träning med tjejerna som gällde. 18 stycken. En och en halv ledare. Tufft men det gick bra. När jag kom hem kikade jag på Singin bee och Lyxfällan och efter det blev det en dusch och i säng.

Idag lyser solen och jag känner mig som sagt lite piggare. Tror att det blir en liten shoppingtur efter jobbet för att fira helg :) Jag vet att jag inte ska men liiite kan man väl få köpa :) Nu ska jag ringa M och kolla lite planer för kvällen idag och imorgon. Vi hörs igen om en stund.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen =)

när har du nån tid att ses?kram

2009-10-09 @ 12:29:16
URL: http://minustinus.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej vännen =)

när har du nån tid att ses?kram

2009-10-09 @ 12:29:26
URL: http://minustinus.blogspot.com
Postat av: tina

jo men gör de =) hade vart kul & ses =)!

kan ju hitta på ngt mer än att gå promenad om du har tid?

2009-10-09 @ 12:37:49
URL: http://minustinus.blogspot.com
Postat av: CaTTis

Jag hade spruta nu i torsdags.. Men min dag var fullspäckad. Hade min praktik fram till 14, då jag skulle åka o lämna nisse på jobbet så jag kunde ha bilen ner. Sen åka ner fort som bara den i ett kaos väder, så folk körde extremt långsamt. Så vid kvart i fyra var jag i GBG och hälsade på Erica i ca15min typ..=/ Mer hann jag inte för att kunna vara på sahlgrenska i tid. Edfter sprutan var det att skynda sin till trollhättan för att jag skulle ha träning kl 18... vilket vädret ännu en gång förstörde...=/ Så jag var inte hemma fören 18.30. =( En kaotisk dag med andra ord. Så vi får ses en annan dag. Kram

2009-10-10 @ 11:33:41
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0