20 oktober


God morgon sunshines!
Det blir verkligen svårare och svårare att komma upp på morgonen. Varför? Jag tror det är för att det blir mörkare på morgonen och det håller i sig längre. Dessutom är det regnigt och dimmigt ute så det blir liksom aldrig ljust under dagen.

Idag är det tempo som gäller på jobbet. Ligger bra till men känns ändå skönt att få gjort så mycket som möjligt här i början så slipper det bli så stressigt veckan innan moms.

Efter jobbet är det planerat en promenad och jag har funderingar på att stanna kvar på Frölunda Torg och leta present till farmor redan idag. Hon fyller inte förrän nästa måndag och vi ska inte fira henne förrän på söndag men jag har ingen aning om vad jag ska köpa så behöver nog lite tid på mig. Har ni tips på present till en 79-årig farmor?

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hej :)

Ja det var ett tag sen!

Jag har det bra, hur har du det själv?

Idag blir et som vanligt övningskörning och träning. Själv då?

Puss & kram

2009-10-20 @ 10:28:22
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det är lite lyxigt med fina franska naglar men det är som du säger, inte så smidigt om man använder händerna mycket. Du får måla dom i fina lack istället :)

puss

2009-10-20 @ 10:31:57
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Hey gumman! det är sjukt stressigt här just nu. har två arbeten som har deadline nästa vecka! Så det är bara skriva, skriva, skriva som gäller! Jag har match i GBG på lördag, men måste hem direkt och fortsätta! =( Första inlämningen är på måndagen nämligen...=( Men du och Erica kanske vill komma o kolla på matchen...=P Den är i Landala, 16.15! >Kram

2009-10-20 @ 10:33:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

sötnos =)



jaa det blir bara svårare & svårare att kliva upp... usch =(

kramis

2009-10-21 @ 10:32:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0