Tråkigt men bra på samma gång


Min bästa vän i mitten med störst mage :)

Ida berättade igår att hon från och med idag är heltidssjukskriven fram till bäbisen kommer. Detta innebär att jag kommer ha sjukt tråkigt på jobbet. Nej skämt å sido men jag kommer sakna alla våra mejl på dagarna.
Men jag vet att detta är det bästa för henne. Hon behöver vara hemma och vila och ta hand om sig själv och magen.
Mammaledig kommer hon sedan vara minst ett år framöver. Vilken tur att facebook, msn och mobil finns :)
Dessutom går det ju tåg enkelt upp till Stockholm så jag kan få pussa på den lille när den kommer ut i världen.
Jag längtar nog nästan lika mycket som de själva gör :) Hihi. Nyfiken på vad det blir såklart.

Tänkte köra en liten frågestund här på vad ni tror det blir. Ni har till kvällen på er.
Tjej eller kille?


Kommentarer
Postat av: carro

På fredag åker jag hem till västkusten för en mysig helg där... annars är de mest jobb, skola o plugg i veckan. Ha en fin kväll! Pussåkram

2009-11-17 @ 17:52:20
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Åh, jag önskade att jag också sett henne live!



Idag är det i vanlig ordning övningskörning och träning. Själv då?



Kram

2009-11-18 @ 08:39:14
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0