Söndag v.47

Frukost: Smörgås med skinka och ost och ett glas juice till.
Mellanmål: Ett par godisbitar. (Fy).
Lunch/Middag: Tacopaj med massa sallad.
Kvällsmat: En räksmörgås

Sötsug: 3

Motion: Absolut ingen alls. Tillbringat hela söndagen med datorn i knät i soffan.

Trots slarv med godis har jag mirakulöst gått ner 3,3 kg på två veckor. Hur? Ingen aning alls.

Nu ska jag stänga av datorn för att få lite sömn.
Ny arbetsvecka imorgon. Måndag innebär även ett besök hos kuratorn vilket jag verkligen behöver nu då hon var borta i veckan.

Sov sött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är den "nya" som är inne i stan kan man säga. ldrarna är 7-9 år. Precis helt nystartat. Så är inte så många på träningarna än, i lördags var man 3. Inte så lätt att komma på övningar som kan vara roliga då.

2009-11-22 @ 23:36:51
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe, ja visst, du kan få ta min post :P hade inte bara en hög i facket hade även hela skrivbordet fullt med kärleksbrev (aka. jobb) haha.

Pussis

2009-11-23 @ 07:39:15
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0