God natt tisdag

Klockan är endast nio och desperata hemmafruarna har precis börjat men jag bryr mig inte om det idag.
Går alltid att se i repris. Tänker istället gå och krypa ner i sängen under ett varmt och skönt täcke.
Får se om jag läser ett par sidor. Kan nog vara bra att få skingra tankarna efter det som dykt upp idag.

Jag vet att jag är kryptiskt men det är inget som jag vill skriva och berätta om i bloggen just nu.
I sinnom tid får ni säkert veta. Så länge hoppas jag på bästa resultatet.

Jag hoppas ni har en fin natt tillsammans där ute!

Kärlek


Kommentarer
Postat av: carro

Besked om vad gumman? Vad har hänt? :(

Stor kram till dej!

2009-11-10 @ 22:25:23
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nu blev jag nyfiken gumman, är det något du vill prata om?! Bra eller dåliga, just let me know. Kram

2009-11-10 @ 23:49:42
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0