Crazy girls

Vilken tur jag har som har en vän som har lika tråkigt på jobbet som jag idag. Vi sitter och sms:ar varandra här och planerar just nu en crazy hemmafest på lördag. Viktoria vet redan vad hon ska ha på sig. Hur många tjejer bestämmer sig flera dagar i förväg? Jag vet att jag kommer stå in i det sista och inte veta vad jag ska ha.






Tänk att jag berikats med två så fina vänner på senare dagar.
Ni är lika crazy som jag är. Det är nog därför som vi passar så bra ihop.
Viktoria och Ida -  ni finns i mitt hjärta för alltid. ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Tack gumman, söt du är :)

Hur är allt med dej? Pussåkram

2009-11-10 @ 16:38:55
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0