4 november


Här sitter jag och jobbar hela dagarna.

Hola!
Tisdag idag och jag känner mig pigg och glad. Ryggen protesterar lite men det bryr jag mig inte så mycket om.
Idag ska jag iväg in till stan för lite shopping med Viktoria. Har lovat mig själv att det inte ska bli allt för mycket eftersom jag åker till Ullared med syster på lördag. Måste spara lite till dess också.
Ja förresten, var det någon som såg det nya programmet på femman igår, om just Ullared? Jag och M var bara tvugna att kika och vilka tokiga människor som åker dit. De har verkligen fångat de bästa. Två tanter från Göteborg som jag verkligen diggade. Sådan ska jag bli som gammal tant. Haha!

Har inte så mycket annat att skriva om just nu så jag låter bli och jobbar på en stund. Kom lite post så jag har att göra idag också :)

Ni kan väl visa mig er arbetsplats - jag utmanar alla!

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Vad härligt :D

2009-11-03 @ 12:49:44
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Vännen.. det är väl 3e idag? :P

2009-11-03 @ 12:51:39
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0