26 november

Hola!
Uppe med tuppen och pigg som en mört.
Var på jobbet redan halv sju. Tänkte att jag lika gärna kunde vara här och jobba istället för att ligga i sängen och inte kunna sova. Fortfarande mörkt ute men det är bara att vänja sig, kommer ju fortsätta vara såhär ett tag till. Men i helgen blir det förhoppningsvis ljusare när alla får upp stakarna i fönstret. Mys.

Idag blir det inte jobb lika länge, ska hinna till ljusbehandlingen och äta lite innan jag träffar Viktoria för lite shopping. Gina Tricot kör ju som sagt VIPkväll idag. Har lovat mig själv att inte handla något till mig själv denna månaden men kanske något väldigt liiite. Ska i alla fall hålla hårt i plånboken. Vill att det ska räcka till ett par fina julklappar också.

Hade en fin kväll hemma hos M´s mormor igår. Hon fick två biljetter till Jerry Williams på fredag av M och hans bror och hon blev otroligt glad. Med sig tar hon M´s mamma. Hoppas de får en riktigt rolig upplevelse :)
Av mig fick hon två glaslyktor och jag tror att hon blev glad för dem. Hon var så exsalterad(stavas??) över konserten att hon nog glömde bort. Söt.

Nu är det dags för jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0