25 november

Då var det bokat. Nästa lördag åker jag upp till huvudstaden för att hälsa på Ida och "lilla" magen :)
Med bara fem veckor kvar till BF så är den ganska stor och det ska bli mysigt att klappa på den och säga hej till bäbisen.
Kommer hem igen på måndag kväll och då har jag och M två dagar på oss att mysa för sedan åker han till Hemsedal för skidåkning på torsdag. Blev lite konstigt där att vi är borta varsin helg men så får det bli och att sakna varandra lite extra är nog bara bra.

Gårkvällen blev jättebra. Var i Majorna på ljusbehandling och på vägen hem köpte jag med mig allt som vi ville ha i salladen.
M gav sig ut på en löprunda och jag gjorde en tonfisksallad med bulgur. Blev hur gott som helst så det fick följa med i matlådan idag.
Efter maten blev det filmmys i form av Harry Potter och halvblodsprinsen. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Boken var betydligt bättre men så är det väl nästan alltid...
Filmen slutade strax efter nio men då var jag så trött så jag struntade i DH och kröp i säng tillsammans med M istället. Sovit lite oroligt så lite trött är man minsann idag. Dessutom är det grått grått grått ute idag igen. Även om jag längtar tokmycket efter advent, ljusstakar och julafton så vill jag ha sommar, sol och värme nu.

Nä nu är det dags för lite jobb. Vi hörs senare...

Kommentarer
Postat av: anna

Det var det verkligen :D

2009-11-25 @ 09:15:42
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: ida

ja det är bara skönt när det är gjort :) har en helvetes tenta på måndag men sen andas jag ut :) eller nej, nsta fredag andas jag ut, efter fältuppgiften är redovisad!



härligt o komma iväg till sthlm o bäbismagen. kommer bli toppen! :)



puss o kram

2009-11-25 @ 09:36:14
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det ska bli mys! Och det bästa är att hotellet ligger på krypavstånd hem från krogen, hihi

2009-11-25 @ 09:57:11
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Du kan blir lika duktig! =)

Hitta din "morot" så blir de mkt mkt lättare!

kram

2009-11-25 @ 11:17:19
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0