10 november


Morning sunshines!
I natt har jag sovit bra, dessutom somnade jag innan tio igår kväll så jag känner att jag har fått ladda batterierna.
Att humöret sjönk igår var nog för att batterierna höll på att ta slut. Jag måste lära mig att lyssna lite mer på min kropp. Tror att den försöker säga ifrån ibland men jag vill inte lyssna. Ännu en sak som ska bli bättre i mitt "nya" liv. Sedan måste jag lära mig att säga nej också. Urdålig på det. Man kan inte stå alla till tjänst hela tiden.

Idag har jag inget alls bestämt. Jag tänker jobba och få alla momsar klara och sedan blir det en skön promenad hem i eftermiddag. Mer tänker jag inte planera. Får bli som det blir ikväll. Ska göra precis det jag känner för.

Nu är det snart dags för morgonfika. Då blir det ett äpple med lite te.
"Nya" livet fungerar bra. Slänger in ett inlägg på hur gårdagen såg ut alldeles snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0