Tisdag

Åh solen skiner helt underbart ute idag och jag sitter inne på kontoret.
Längtar ut ut ut:)

Men om ett par timmar får jag gå hem. Tänkte faktiskt flexa nån timma idag. Åka och handla något gott att grilla och sedan hem för att förbereda till älskling kommer hem. Tänkte mysa lite extra idag eftersom det inte blir så mycket i helgen för då står Aranäs Open på schemat. Blir borta hela lördag förmiddag och eftermiddag. Kanske kan ha nått litet hos oss på kvällen för det är ju trots allt Eurovision final. Någon som är sugen?

När jag kommer hem tänker jag sätta på Beyoncé och njuta av den underbara kvällen jag fick med vännen min igår.

Vad har ni för er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0