Tisdag


God morgon världen!
Solen fortsätter att lysa i mitt älskade Göteborg och jag fortsätter sitta inne på kontoret. Suck!
Men nästa vecka jobbar jag bara två dagar så då hoppas jag väder gudarna är med mig och ger mig lika fint väder som nu. Då ska jag bara njuta, fylla år och fira systers student tillsammans med mina underbara släktingar som kommer ner från Eskilstuna. Hoppas få busa massor med E och I :)

Idag är inte mycket bestämt. Jag jobbar väl fram till fyra som vanligt. M ska jobba över, till sju eller åtta.
Ska lämna in två par skor så de får nya klackar och sedan åker jag nog hem, byter om och tar mig en lång skön promenad med Bamse. Kanske mamma eller syster vill följa med. Blir nog ett dopp för Bamse också. Om vädret håller sig hela dagen vill säga. Jag hoppas på det. Vill också njuta lite.

Ska lagas middag också. Har inga som helst idéer. Något kokt kanske då M´s mage är ur balans. Får höra med honom vad han är sugen på. Själv är jag nog sugen på kokt fisk med äggsås. Det var länge sedan.

Nu ska jag sätta på Ted Gärdestad och lyssna på Låt kärleken slå rot. Underbar!

Ha en fin dag allihop och ni som är lediga, NJUT för mig också!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0