Min helg

Kom på att jag lovat att berätta om min helg. Kanske inte så intressant för er men för mig var det en toppen helg och dte vill jag kunna gå tillbaka och läsa om :)

Fredag: Helén hämtade upp mig på jobbet klockan fyra för att ta en tripp med bilen till Kungsmässan :)
Hade en jättebra eftermiddag tillsammans och fick med massvis med fina saker hem.
Skorna från Din Sko som jag visade er för inte så längesedan (de invigdes igår när det var konsertdags)
Ett randigt linne med rosett, en rosa klänning med rosett fram på bröstet (invigde även denna igår), en grå kjol med midja och ett armband med en ros på från Gina Tricot. Sedan blev det ett par sovshorts från H&M.
Innan vi åkte hem handlade vi med oss mat, jag till min pojk och Helén till hennes.
Blev fläskfilé med rödlök och färsk pasta för vår del :) Mums.
Mys resten av kvällen, somnade tidigt i M´s knä.

Lördag: En tripp till Ikea med M. Där köpte vi ett vitrinskåp, en hylla och ett cd-ställ.
Bestämde oss nämligen för att kasta ut det stora schabraket till bokhylla i vardagsrummet. Kände att vi ville ha det lite "ungdomligare" :)
Sen åt vi förstås korv och mjukglass också för det blir inget rikitgt Ikea-besök annars:)
När vi äntligen var hemma lagade vi tacos och såg på SM-finalerna. Eller jag gjorde rättare sagt för M tog igen sig genom att sova på soffan.
Vid sju gick han iväg på party och jag fortsatte se handboll och började "bygga" ihop de nya sakerna :) Fick ihop cd-ställ och hylla alldeles själv :)
Halv tio började Se upp för dårarna och den kan man aldrig se för många gånger. Somnade strax efter den var slut på soffan och vaknade runt ett och gick och la mig i sängen. Runt fyra kom en väldigt full M hem :)

Söndag: En pigg M vaknade elva och då åt vi en ordentlig frukost.
Innan hade jag vart och slängt massa skräp och börjat städa.
Efter frukosten blev det till att sätta ihop vitrinskåpet och det gick hur bra som helst. Vi slog inte ihjäl varandra :)
Städ, dusch och iväg till svärmor för födelsedagsfirande :) Lasagne blev det till middag. Hur gott som helst.
Sedan var det massvis med fika som gällde framför Bingolotto. Ingen vinst men jag har hört att man inte kan ha tur i både spel och kärlek och eftersom jag hittat min drömprins så har jag gärna otur i spel :)

Kommentarer
Postat av: My

Avis avis aaaaavis... jag älskar beyoncé, vill också :D

2009-05-12 @ 17:49:04
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: carro

Tack gumman!

Kul med beyonce :)

Ha en fin kväll. Puss

2009-05-12 @ 19:22:18
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hej vännen :)

Nu känner jag mig bättre och är tillbaka på jobbet.

Hur är allt med dig?

kram

2009-05-13 @ 08:14:06
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Härligt med sittplats..=) Okey, de va ju inte så farligt pris md tanke på vem det var som ni kollade på! =) Hm ja du, vet inte riktigt när de blir. Jag är mitt uppe i slutspurten i skolan, så jag vill inte lova något just nu! Allt bra annars? Kram

2009-05-13 @ 15:06:03
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0