Kväller

Hej hjärtan!
Blev inget bakande till prinsen, tar igen det i helgen när vi ska på kalas till svärmor. Då ska jag ha med mig nått smarrigt.
Har sitället gått runt i lägenheten och planerat och tänkt hur jag vill ha det.
Har fotat det som ska säljas och pekat ut det mesta som ska slängas.
Sen ska det ske en röjning i källaren också för där finns massa skit.

Är det någon som är intresserade av en soffa, ett soffbord med glasskiva eller en frys så säg till mig.
Kommer lägga ut bilder både här och på tradera.

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du sälja soffan????? Den som är så fin!!!



Eller är det soffan som stod i datorrummet föru??



Jag är hemma idag gumman, jag mailar dig på facebook nu! :)



Puss

2009-05-08 @ 07:40:33
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0