Helt sjukt bra


Jag kan knappt med ord beskriva hur fantastiskt bra konserten med Beyoncé var. Jag är helt sjukt imponerad av hennes röst. Och vilken KROPP sen! Kan jag få hälften av hennes skönhet så är jag nöjd :)
Att hon kunde sjunga hade jag och Helén redan kommit fram till men att hon sjöng så bra är helt sjukt.
Hon är från och med nu min nya idol :) Haha!
Och sikka underbara låtar. Hade ju glömt några av låtarna så när de kom blev man överlycklig :)

Innan konserten träffades vi för att äta en matbit på PastaPlus. Mums vad gott. Åt en Carbonara och det var längesedan jag njöt så av en bit mat. Till det tog vi varsin öl. :)
Trskade bort mot Skandinavium och möttes av världens längsta KÖ!!!
Haha vi trodde först att det var folk utan biljetter men icke. Vi fick snällt ställa oss där och det tog cirka en timma. Visst var det segt men vi hade ju något att se fram emot så det gick bra.
Sedan var det en väntan fram till nio då hon drog igång. :) Helén filmade och tog kort så så fort jag fått dem av henne så ska ni få se ni också.

Strax efter elva var det slut. De två timmarna bara flög fram. M kom och hämtade oss och klockan tolv låg jag i sängen och somnade gott.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt! =) Vad kostade de? Men de låter som att de va helt klart värt de...=) Ps. Nu bloggar ja på en annan sida, tills hemsidan är i funktion igen Ds.

2009-05-12 @ 22:43:49
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt att ni hade en sån bra kväll hjärtat! :)



Hon har ju väldigt fin kropp faktiskt. Men jag har läst i intervjuer med henne att hon måste slita häcken av sig för att hålla den så, för om hon slarvar det minsta så går hon upp enormt mycket i vikt, de har tydligen det i släkten!



Dessutom tycker jag att du är vacker och perfekt precis som du är gumman!! <3

2009-05-13 @ 08:07:51
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0