Torsdag

God morgon mina vänner!
Torsdag idag och solen fortsätter lysa. Man blir så fantastisk glad och pigg när den gör det.
Kallt som sjutton var det imorse trots sol och jag fick skrapa rutorna på bilen utan vantar. Ingen hitt kan jag lova.
Huvudvärken fortsätter vara med mig så idag ska jag försöka hinna in på Apoteket innan träningen med tjejerna.
Orkar inte vänta fram till nästa torsdag när jag ska träffa läkarn igen.
De som jobbar på Apoteket måste ju ändå kunna en del. Eller?!

Jobb fram till fyra som vanligt idag.
M får däremot sluta redan klockan tolv och då styr han och en vän till Lager 157 och shoppar.
Fusk! Jag vill också shoppa.

Igår kom ju lönen :) Och jag har bara två räkningar denna månaden. Hm undrar vad jag ska spendera mina pengar på :)
Kanske bäst att spara lite.... Inte lika skoj men.

Nä nu sätter jag igång med dagens jobb och dessutom ska jag mejla min fina Ida.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe ja dom drar ut på spänningen ;) Ja må bästa lag vinna, så är det.



Idag jobb och sen hockeykväll med Ida idag igen :) sj då?

puss

2009-03-26 @ 08:26:58
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Ida

Spara lite till vår shoppingrunda här i Stockholm i maj gumman! :) Det ska jag försöka göra! :)



Nu är det lunch! Puss <3

2009-03-26 @ 11:06:30
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0