Tisdag


Jag saknar dig!

God morgon tisdag!
Solen lyser utanför fönstret så det här måste ju bli en bra dag.
Jobb fram till fyra, promenad hem till mamma för lite mat, träning kvart i sex och en promenad med Johanna efter träningen runt kvart över sju. Om hon inte glömt bort då. Får ringa och påminna henne sedan.

Igår blev det en tidig kväll. Vi åt middag, gick en promenad, tog en lång dusch, la oss i soffan en stund men strax innan nio gav jag upp och gick och la mig i sängen. Huvudvärk och trötthet var orsaken. Somnade som en stock med en gång.
Sov fram till imorse. Eller vaknade någon gång i natt av en hemsk mardröm. Tycker inte om mardrömmar. Gör väl ingen i och för sig.
Nu kommer jag knappt ihåg vad jag drömt men det känns bara skönt. Var helt svettig när jag vaknade i alla fall så läskigt var det nog.

Nu ska jag sätta igång med dagens arbete.
Hoppas dagen går fort fort fort så jag snart får gå hem.

Vad gör ni idag? 

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0