TGIF


God morgon mina fina!
Har ni sovit gott?

Jag somnade nog strax efter elva efter att ha läst klart boken "En ska bort". Runt tolv kom älskling och kröp ner hos mig.
Sov ändå till fem då jag vaknade och inte fick luft. Näsan som är täppt och halsen var tjock så jag gick upp, drack lite vatten och tog Otrivin för näsan. Sen somnade jag om en timma till tills klockan ringde tio över sex. Låg kvar en stund och myste men sedan var det frukost som gällde.
På med lite smink och kläder och iväg till jobbet.
Hämtade en matlåda hos pappa först. Fiskgratäng. Mums :) Längtar redan till lunch.

Ute är det kallt och frått idag också. Solen visade sig en stund igår eftermiddag så jag hoppas den gör det idag också.
I helgen får den gärna göra det också.

Tror det blir ganska lugnt på jobbfronten idag. Hoppas att jag får in det sista materialet för januari. Kommer det inte idag utan på måndag blir det tajt om tid att hinna. Suck. Varför ska vissa kunder vara så himla sega på att skicka in.
De får ju påminnelser varje månad om att jag måste ha det tidigare. Men de bara skiter i det. Jaja. Det är inte jag som får en bot på 500:-

Nu ska jag passa på att städa lite här på mitt rum.

Hoppas ni får en underbar fredag! Ska ni göra något speciellt?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0