Söndag

Hej mina fina!
Har en myssöndag här hemma i pyjamas.
Malin åkte precis iväg för att gå på turmässa med pappa sin.

Vi hade en underbar kväll tillsammans igår. Precis som den gamla goda tiden :)
Vi åt middag först, potatisgratäng och fläskfilé.
Sedan blev det vin, Robinson, massa låtar, ännu mer vin och sedan utgång på Bryggeriet.
Vi dansade och sjöng massor. Hur skoj som helst. Var verkligen längesedan jag var uta och skaka på rumpan. Det ska göras oftare de lovar jag.
Minst en gång i månaden bestämde vi :)

Vi var hemma runt fyra och somnade gott. Vaknade runt nio och sedan har vi legat och pratat hela morgonen.
Saknat våra tider gumman.

Nu är älskling påväg hem och jag ska pussa och krama på honom massor innan jag åker iväg till samlingen inför matchen halv fyra.

Ikväll blir det mera mys och något gott att äta.

Nu ska jag vila framför reprisen av Let´s Dance.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: My

Halloj :)



Mysigt med pyjamas hela dagen, det hade jag velat, men ack.. åkte och kollade på pojkens lillebrors och kusins handbolls match :P



Lät gott med potatis grat. och fläskfilé, hoppas ni hade en riktigt BRA kväll, lät som så i alla fall :)(tyckte du robinson va bra?)



Hade inte förväntat mig att Morgan skulle åka i Let's dance.. tråkigt! Han var ju bra!



När kommer du hit nästa gång då? :)



Ha en bra kväll!

Kramis

2009-03-22 @ 19:08:13
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snutten!



Låter som att du hade en riktigt bra helg, och för att inte tala om kvällen igår! :D



Vi har haft full fart hela helgen.

:P

Ikväll blir det mys med tacos och en film. Sen är det full fräs på jobbet hela veckan!!



Hoppas ni får en mysig kväll nu du och M!!



Puss och kärlek <3<3

2009-03-22 @ 19:44:09
Postat av: Ida

Var tog min kommetar vägen?!!!



Jag skrev iaf att jag tyckte det lät som du haft en riktigt bra helg och att kvällen igår lät som toppen! :)



Och sen att jag haft en bra helg med full fart oxå. Imorrn blir det full fart på jobbet!! :P



Puss <3

2009-03-22 @ 19:47:29
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0