Slut på denna sköna fredag

Hej mina vänner!
Klockan är elva och älskling kör hem mamma och mormor.
Vi har haft en underbar kväll tillsammans. Jag älskar hans familj lika mycket som min egen. Så skönt att ha en fin kontakt med dem också.

Maten serverades klockan sju. Blev egengjord pizza som jag hade tänkt visa på bild nu men jag kom på att jag helt glömt att fota :S Jaja så kan det vara när man har mysigt.
Fick en underbar bukett med rosor :)
Sen blev det Let´s Dance såklart och hör och häpna men den där Elisabeth klarade sig idag också.
Ska hon ta och vinna hela finalen? Lets hope not!!

Morgan och Laila i finalen ju!

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta och sätta tänderna i en ny bok. Undrar vilken?

Imorgon är det Ikea som gäller med älskling :)

Köpte förresten ett par nya skor idag. Var tvungen att ha ett par nya, vanliga tygskor. Från Skopunkten. 99:-
Billigt och bra. Dem ska jag nog inviga imorgon när det ska gås mycket. Bekväma kläder blir det också.
Nya tightsen med en tunika och tjocktröja :) Blir kanon.

Ha en fortsatt fin kväll!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: ida

hej gullet ! :)

ja de har vart fullspäckat förutom ikväll. legati min säng o ätit godis o sett fredagstv :) heja laila ! haha.



ja gör de, ta vara på tiden och vila upp dig !! ta de lugnt och umgås med dom du vill umgås med :)



sov så gott gullet, vi hörs imon !

KRAM !

2009-03-06 @ 23:19:27
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: carro

Tack desamma! Sov sött:)

puss

2009-03-06 @ 23:53:01
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Heej. Vem åkte du istället då?! Kram

2009-03-07 @ 11:00:54
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0