Presentletning

Oj vad det går segt på jobbet idag. Jag längtar till lunchen om en timma då jag redan är hungrig. Konstigt.
Jag är alltid hungrig känns det som. Suck!

Sitter i alla fall och klurar på vad vi ska köpa till pappa när det nu är hans tur att fylla 2*25 år på torsdag.
Min älskade pappa. Tänk att du inte alltid ska finnas hos mig. Det gör mig ledsen att tänka på.
Så därför gör jag inte det utan tar vara på tiden tillsammans istället.
Önskar att vi allihop kunde åka iväg på semester i sommar. Precis som förr. Det vill jag!

Nu till det som jag behöver ha hjälp med.
Vad köper man till sin far?

Mamma fick ett guldsmycke, en bok, en köksklockan och en tulpanvas.

En ny mobil kanske. För den han har har varit med sedan stenåldern tror jag.
Kan man köpa en ny mobiltelefon i present? 50års present?

Kommentarer
Postat av: Mindy

Du bjuder ut honom en dag eller så köper du biljetter till en fotbolls match eller vad han har för intressee...Kram

2009-03-16 @ 12:28:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det har den hihi,som du ser på bilderna;)Ingen snö o strålande sol;)

2009-03-16 @ 13:01:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har haft en myshelg, inte gjort så mkt :) du kan kika i förgående inlägg så finns det mer info :)

Hoppas du får en fin kväll sen! Kram

2009-03-16 @ 13:38:28
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: ida

hej raringen ! :)



min helg har varit jättebra. lugn och skön, just the way i like it :)

åh gud va gott ed lät :D sambon måste blivit glad haha!



skönt o gå till kuratorn o få prata lite va? prata av sig om allt..



ja jag tror med hon kan slå bra i ESC, europa brukar tycka om lite konstiga låtar haha. men den är rätt bra, växer för varje lyssning i mina öron :)



jag har precis kommit fårn jobbet typ, eller för nån timma sen. nu väntar jag på att klockan ska bli fyra så jag kan träna :D sen blir de hockeyhockeyhockey hela kvällen ;) vad ska du göra sötan?



puss o kram!

2009-03-16 @ 13:40:40
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja verkligen, förstår de. hjälper hon dig nåt då?



oj va duktiga ni är som springer. ja usch 50års presenter är så svåra o hitta på, tur att jag fick mina överstökade i somras :) haha. hade sånt painår förra året, brorsan 18, mamma&pappa 50 och så jag 20. bara stora födelsedagar hahah !



ja du får följa med mig då ;) haha. de gäller bar ao börja o få de som rutin. nu känns en dag utan träning som en tom dag. och jag mår såååå bra av de :D



de är hv-timrå och linköping-skellefteå. dom sjunde avgörande kvartsfinalerna. spännande spännande. du håller på frölunda i guess?



puss o kram

2009-03-16 @ 14:06:54
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

hej söt :)

haha ja de va sjukt duktigt av er :) löpning OCH nyttig mat är inte var dag man får ihop ;)



haha man slutade för man var less på skiten. slutade med träna helt efter jag la av med fotbollen. men efter ett halvår märkte jag hur dåligt jag mådde så då började jag om , men på friskis istället :D och det är de bästa jag gjort. SÅ kul är de, jag älskar det :D och tack vare det har jag dessutom fått en MKT god ny vän :D



ja de klart du kan köpa de :) om han är i behov av de så är de ju superbra :) jag köpte två biljetter till jesus christ superstar+hotell i malmö till pappa så han fick ta med sig mamma o åka ner till malmö o se den en helg :)



aee usch va jobbigt. aldrig skoj o gå i regn =/ här är de gråmulet så hoppashoppas att vi slipper regnet!! när ka du till kuratorn?



du vet att dina kommentarer blir anonyma va? :P



pusss o kram sötnos!

2009-03-16 @ 14:29:35
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Hasse

En upplevelse är aldrig fel.. Eller en fin klocka, eller varför inte en mobiltelefon om han behöver en ny :)

2009-03-16 @ 16:02:16
URL: http://booostin.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ja, varför inte?!

2009-03-18 @ 16:57:08
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0