Måndag

Hej mina vänner!
Ny vecka. Är inte i Göteborg och på jobbet som jag brukar utan i Eskilstuna hos moster och kusiner.
Har det bra här. Det är inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle bli.

I fredags kom vi fram runt tio och pappa hämtade oss. Åkte hem hit och åt korv med bröd och tittade på utröstningen av Let´s Dance. Carl Jan som åkte ut men jag skulle mycket hellre sett att Elisabeth åkte. Hon är en stel gamma dam.
Carl Jan bjuder ju verkligen på sig själv :) Go Carl Jan.

Somnade runt tolv när vi hade sett Så ska det låta som underbara kusin spelat in.

Vaknade runt halv nio på lördagen coh la mig och läste en stund till de andra vaknat. Frukost, dusch och iväg en sväng till Tuna Park. Ett shoppingcentum. Där köpte jag en skjorta och tröja på H&M, ett par jeans med hög midja på Cubus och ett par nya joggingskor på Stadium. Precis lika dana som min syster köpte :)
Efter det åkte vi till Ica och handlade hem lunch.
Till middag blev det fläskfilé med hasselbackspotatis och vitt vin. Gott! Moster är verkligen bra på att laga mat.

Igår åkte vi en sväng till stan och gick jag och syster. Inte mycket att gå på men det var så vi hade att göra en stund.
Där hittade jag ett par svarta tights på Gina Tricot. Min favoritbutik såklart :)
Hem och en långpromenad med Bamse.
Skönt väder här uppe. Kallt och massa snö. Hemma sa Bella att det regnar. Usch!
På eftermiddagen kom kusinen med fru och sina två döttrar. Underbara bägge två :)
Jag och E lekte hela eftermiddagen. Kan säga att jag blev helt slut i alla fall. Vi la pyssel, byggde med lego, kasta oss i sackosäcken, busade, lekte med Bamse och flög flygplan. Mysiga underbara unge!
Sen åkte de hem för att barnen skulle sova och vi andra spelade en omgång Buzz och Plump.
Sen tittade jag och pappa på Beck men jag somnade ifrån slutet tyvärr. Gör inte så mycket då jag sett den förr. Men Beck kan man aldrig se för många gånger :)

Idag är det måndag och ny vecka. Den har börjat lugnt med långfrukost och nu sitter jag här.
Mamma, pappa och moster är iväg men när de kommer hem hoppas jag att vi kan åka en sväng.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Kanske borde ta det senare för jag och lilla E pratade om att åka pulka idag :)
Får se hur det blir med det. Skulle vara skoj. Var längesedan man fick åka pulka.

Bilder på sakerna jag köpt får ni se när jag kommer hem då jag glömde kamerasladden hemma.

Ta hand om er!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej vännen.

Låter som du har det bra där uppe ändå, man behöver umgänget med familjen. När är det begravning?

Min helg har varit jättebra :)

Puss

2009-03-02 @ 11:33:44
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0