Måndag

God morgon vänner!
Måndag idag och jag känner stress, stress, stress. Var inte här förrän tio över åtta då jag körde M till jobbet.
Ska gå tidigare också då jag ska vara hos kuratorn klockan tre. Måste sätta ordentligt med fart.

Helgen var super. Lördagskvällen var mysig och rolig. Blev lite mycket vin för min del men....
Igår var det mys med film på morgonen med M, handbollsmatch och städning i mängder.
Sen blev det ett varmt bad och avslutade dagen med Beck.

Idag är det som sagt kuratorn som gäller och sedan hem för att tvätta.

Ta hand om er och ha en fin start på veckan!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mia

Måndagar tenderar vara lite stressiga :) Man får försöka ta det lugnt och fokusera på en sak i taget. Ha en fin vecka! :)

2009-03-09 @ 12:05:02
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är mycket bättre med huvudet nu,vart lite väl mycket när vi gick ut i lördags men det var ändå inte så farligt :)



Jo klart det är,tar ett tag att sörja ju.



I helgen var Pontus och jag hos några polare. Killarna fick spela sitt efterlängtade hockey(tv-spel) och jag och Nettan drog ut en sväng efter flera timmars prat innan :)



Din helg verkar blivit lyckad :)



Puss

2009-03-09 @ 13:47:40
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej :) Ja det var längesen... har inte alls varit i form för att blogga nånting överhuvudtaget.. och har ju heller inte köpt nån dator hem till mig än, så lite svårt därifrån ;) Annars händer det inte så mkt, jag jobbar och står i.. Vad händer hos dig då? Är allt bara bra mellan dig och killen?

Kramar

2009-03-09 @ 16:39:59
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0