Helgen tyvärr utan bilder

Tyvärr ett inlägg utan bilder så jag inte alls hunnit fota. Jag har haft så skoj att jag helt enkelt glömde bort det.
Jag vet måste skärpa mig. En blogg är alltid mycket roligare med bilder.

Fredagen började bra. Pappa fick ordning på bilen och kunde komma och hämta mig efter jobbet.
Han hade bytt slang bland annat så nu fungerar den fin fint igen. Får se hur länge det fungerar. Besiktning den 1april och jag hoppas verkligen att den går i genom denna gång. Vill inte lägga ut mer pengar på min pärla.
Kom hem runt fem, dammsög och plockade undan och pussade massor på min prins innan han blev hämtad av en vän halv sex. (Han har varit iväg på LAN hela helgen om jag inte lyckats gnälla över det redan ;))
Klockan sex kom Johanna över och vi åt en god pasta carbonara. Vilade lite framför tv:n innan vi tog bilen!!! till Ica. Måste bara poängtera att det var Johanna som ville köra en annars väldigt kort väg på fem minuter (gående).
Köpte godis och cola. Johanna köpte en orkidée till mamma och pappa så innan vi åkte hem körde vi ner och lämnade den till dem. Glada blev de såklart.
Hem och såg Så ska det låta och det sista på Let´s Dance. Sedan satt vi och tjötade fram till utröstningen och såg till vår besvikelse att Morgan åkte ut. Tänker inte berätta hur arg jag är för det!

Somnade gott strax efter tolv och sov hela natten. Vaknade runt halv nio och spenderade då ett par timmar framför datorn.

Pappa ringde runt halv elva och frågade om jag ville följa med över till Backa. Det gjorde jag och självklart kom jag inte hem därifrån tomhänt. Köpte handmålade vinglas, vin, en kuvertväska, toalettpapper och mat till kvällen.
Väl hemma så stanna jag kvar i solen hos mamma och pappa och satt och fikade och pratade en stund. Tre ringde älskling och sa att han var hemma en snabbis så då skyndade jag mig hem för att pussa på honom.
När han gått började jag storstäda och bädda rent i sängen.
Gjorde potatisgratäng och slängde in den i ugnen och sedan tog jag mig en lång skön dusch.

Malin kom strax innan sju och då var jag så gott som klar. Vi åt mat, fläskfilé med potatisgratäng och drack vin. Jag vitt och hon rosé. Fick smaka men det var bland det äckligaste.

Sedan kollade vi Robinson, tyckte allvarligt inte att det var särskilt mycket att hänga i julgranen så vi får väl se hur mycket jag kommer följa det.
Drack mer vin, sjöng falsksång i Sing Star, lyssnade på massor med sjön musik och tjötade lite till. Efter tolv åkte vi in mot stan men när vi var vid Sahlgrenska kom jag på att jag glömt leget. Hur i h*****e kan man glömma det när man vet att man ska ut?! Får skylla på vinet. Vände och sprang hem och sedan tillbaka till spårvagnen. Var väl inne i stan strax innan ett och då gick vi in till Bryggeriet.
Dansade sedan hela natten. Var hemma runt fyra och stupade i säng.
Malin väckte mig med sms runt halv nio men vi somnade om en stund efter att ha tjötat massor.
Åt frukost och sedan åkta Malin vid halv tolv. Älskling ringde en halvtimma senare och sa att han var påväg hem :)
Mös framför tv:n hela dagen och halv fyra hade jag samling med tjejerna. Åkte till Stenkullen och Förbo hallen och spelade en nagelbitande match som slutade med vinst :) 15-14. E-B var med igen, min underbara kompanion så allt kändes tryggt och som vanligt! :)

Stannade på Ica för att handla hem grönsaker till tacosen, mötte mamma och pappa och fick matlådor till mig och M och sedan hem för dusch och tacos. Mös sedan massor med godis framför Wipe out och Sanningens ögonblick. Somnade och väcktes sedan av M som sa att vi skulle gå och lägga oss.
Tror jag somnade innan jag han lägga huvudet på kudden.

Min helg, en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: carro

Tack gumman! Men jag tycker det är kul o vill så gärna komma i form :)

Hoppas du har en fin måndag! Pussåkram

2009-03-23 @ 16:42:40
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: ida

ja det är varannan dag nu vettu ;) skoj med så mkt ju. ja kolla ikväll, canal+ är den på :D

nja vi har haft sisodär, solen har vart framme ett tag men inge mkt =( ni har haft jättefint eller?



ja eller snabbare för jag är sååå stressad? haha. de är mkt man ska hinna med nu vettu.



har dagen varit bra?

puss o kram

2009-03-23 @ 17:09:12
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Elena

det gick inte att skriva på ditt senaste inlägg så jag skriver här =)

Godmorgon på dei också! fast nu är det ju mer godnatt =P hehe

2009-03-23 @ 21:46:00
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0