Fredag


Hej mina hjärtan!
Fredag idag. Det är lite på jobbet och jag hatar det men inget ska få förstöra min fredag, inget.

Sitter och tänker på mitt och M´s förhållande. Hur kär man var i början. Man svävade på små rosa moln hela tiden.
Vet att det inte kan vara så hela tiden men det skulle vara så skönt om det kom tillbaka ibland. Ibland gör det faktiskt det för mig och jag blir helt tokig. Älskar honom mer än livet. Men ibland känns det, jag vet inte. Kanske killar helt enkelt ser det på ett annat sätt.
Nej jag ska inte fundera för mycket, eller i alla fall inte här. Det får stanna hos mig. Kanske jag ska dela med mig av tankarna till M.
Skulle så gärna vilja åka bort ett tag. Bara över en helg. Snälla snälla älskling, kan vi inte göra det. Du och jag. Hitta tillbaka till varandra!

Skulle verkligen behöva lugn och ro och komma bort från verkligenheten för ett tag.

Har ni förslag på vart man kan åka? Spa, skidor, en tripp i Sverige, utanför Sverige, som inte är allt för dyrt.
Snälla hjälp mig!


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske börjar klarna. Han kommer inte idag iaf. Men kanske imon, verkar väldigt lovande men vågar inte tro det heller. Han ska åka med en kompis upp. Hans kompis har en flickvän häri Göteborg nämligen. Vi får se. Kan ju meddela när det är spikat. VÅgar inte hoppas något just nu.

2009-03-13 @ 09:37:53
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Oh Tack. Va de värme just nu :(

2009-03-13 @ 10:06:16
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Malin

Han heter Robin och är 20 år, ett år yngre. Så det e ju inga problem. Största prolemet är att jag inte förstår hans skånska ibland haha. Men minsta problemet tror jag haha.

2009-03-13 @ 10:29:37
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo det är sant men jag älskar skånska. Sjukt hett och dö charmigt=)

2009-03-13 @ 10:57:28
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: ida

hej raring !

ja visst är hon dum i huvet? vi är inte vänner längre, har inte varit det sen detta hände.. jag kunde inte va vän med någon som gjorde så mot mig, och de va inte första gången heller ....



låter toppenmysigt :)

jah ska jobba, sen träna och ikväll blir det usa planering :)

hur mår du nuförtiden ? hur känns det med all sorg o allt?

puss o kram!

2009-03-13 @ 11:04:32
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Killar har absolut inte samma synsätt på ett förhållande... o väldigt ofta är det så. Men då får man stå upp o säga ifrån o berätta för de mhur man vill ha det. Då kanske dem snappar upp något av de, som att man får frukost på sängen en vackerdag,... eller att han har köpt din älsklingsfrukt med sig hem...osv. Jag tror att tjejer som älskar att ge presenter o älskar att göra dem själv o sitta o planera i hundra år på vad sin sambo ska få i födelsedagspresent... det är VI som vill/tror att våran sambo gör likadant tillbaka.. men det är itne alltid så! Det har jag lärt mig och nu blir ja glad för de småsakerna ja får...=) Då blir livet och kärleken mycket enklare! Tänk lite på de... så kankse de kan hjälpa dig! Kram

2009-03-16 @ 09:51:19
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0