Fredag

  
Jag trodde jag drömde imorse när jag öppnade mina bruna och såg att det var massor med snö ute.
Är detta ett skämt Moder Jord?
Varför kan du inte ge oss detta i december istället och låta oss få ha en vit jul för en gång skull.
Under mina snart 22 år har jag firat någon enstaka vit jul. Snälla ge mig en vit jul i år istället för att slösa på den nu.
Vi vill ha sol och vår. April står för dörren och det är då man ska få plocka fram tunnare kläder.

God morgon mina vänner!
Fredag idag och inte ens snön ska förstöra den härliga känslan man har då man vet att det är helg om ett par timmar.
Helgen kommer börja fint då jag och M ska gå ut och äta efter jobbet. Blir nog den grekiska resturangen i stan.
Sen köper vi med oss lite gott hem och slår oss ner i soffan framför tv:n och bara myser.
Det kan inte bli bättre än så :)

Men först är det såklart jobb ett par timmar.

Vad ska ni göra denna fredag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaså? Ja vi får väl se om jag hittar nåt mer, men jag ska nog inte handla så mycket, shoppade ju en del i USA så jag ska hålla i mina slantar, ska bara bli kul att åka iväg med Malin. Vad ska du göra idag då?

Puss

2009-03-27 @ 08:36:22
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va kul med ullared :) dit vill jag också snart, dock vägrar min karl att åka med. FÅr hitta något annat offer som får följa med :P Låter som en mysig kväll, skönt med sovmorgon imorgon, längtat länge efter den :)

Puss

2009-03-27 @ 09:36:21
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godmorgn.

Jo en bra dag idag, Nu skall jag plocka lite o grejja hemma. sen hjälpa mamma..



Nej usch jag har med snö. VILL inte :( men men inget o göta åt ;)



PUSS

2009-03-27 @ 09:54:58
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0