Eftermiddag

Hej mina vänner!

Känns så skönt att känna ert stöd. Att ni finns här för mig. Tack!

Idag var det en lugn morgon. Moster, mamma och pappa var iväg och fixade massor med saker och när de kom hem åkte vi iväg och beställde handbuketter till begravningen imorgon. Jag valde en rödros med en grön kvist. Jättefint!
Vi köpte även en bukett rosor och körde ut till mormors grav och la. Var jobbigt att vara där idag då det låg snö överallt så man kunde inte se gravstenen. Jag bad momor att ta hand om sina döttrar imorgon och att hälsa Hasse. Är alldeles säker på att de träffats där uppe. Kommer vi alla att göra en dag.

När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan ringde ena kusinen och frågade om vi ville komma dit och åka pulka med lilla E. Klart att jag ville så hela familjen A åkte dit. Jag och lilla E åkte pulka medan syster var inne med minstingen I.
Sen gick vi in och lekte alla fyra.
Jag lovar att ni ska få se bilderna på de underbara sötnosarna när jag kommer hem. Jag lovar de är helt underbara!
Och jag kan även säga att suget efter egna barn inte blir mindre när jag får leka med dem.

Nu har moster börjat med mat så det blir middag om någon timma. Bra för jag är hungrig. Igen :)

Hoppas även att läkaren ringer i veckan med svar på mina prover. Hatar att vänta.

Nu ska jag gå ut till köket och vara social en stund. Morgondagen kommer bli en jobbig dag.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jaha okej vad härligt att träna :) Vart ska du resa ?

Kram

2009-03-02 @ 18:09:52
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: carro

Tack gumman!

Sov så sött. pussåkram

2009-03-02 @ 21:52:45
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja den var bra.



ja bra att ni tar hand om varandra. kan va skönt med aktiviteter som håller en sysselsatt och får tankarna på andra håll med.



vad fina saker du sa till din mormor. är säker påa tt dom sitter däruppe o tar hand om varandra och är med er. speciellt imon.



STOR KRAM !

2009-03-02 @ 22:00:54
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tänker på dig massor gumman!!



Åh, jag ska ner till Lund den helgen =/ Typiskt! Men vi kanske kan ta helgen därefter?? Vi får prata om det på MSN!!

PUSSSAR

2009-03-02 @ 22:41:28
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: My

Mer långa inlägg ska det bli, då jag inte hann skriva igår eftersom att syster min färgade mitt hår och ska färga idag IGEN.. fast dock tidigare än igår :) hihi!



Okej okej, så du är liksom inte lika mycket jobbnakoman som min syster är alltså :p haha!



Jag jobbade igår och jag jobbar nu idag.. imorgon kanske det blir en ledig dag, skönt! För då är nog min pojke också ledig, så då tänkte vi åka runt lite och busa.. kanske till Ikea :) Så himla skoj.. älskar Ikea, det är det bästa som finns, om man har pengar vill säga :P haha!



Hur mår du idag då? Haft en bra helg annars?



Kramis!

2009-03-03 @ 12:01:30
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: Linda

Får ta med mamma eller så..men det ska nog gå bra.



Hmm min helg resulterade i hjärnskakning så..hmm..ja.



Hur känns det för dig idag då efter allt? Lite bättre efter ett ordentligt avsked?



Ta hand om dig gumman,hör av dig om du vill prata!



Puss!

2009-03-03 @ 13:00:13
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0