Bortglömd

Bloggen har fått vila under dagen idag. Glömt bort den lite kan man säga.
Stress stress på jobbet. Ny kund som var svår och krånglig. Tror jag lyckades lösa det tillslut.
Kuratorn klockan tre och nu är jag hemma och tvättar, lagar mat och fixar.
Har slängt alla flaskor sen i lördags och nu ska kartonger iväg. Även julgranen som står i en säck på balkongen ska bäras iväg. Skäms på mig!

Ska gå och pussa lite på M innan tvätten ska hängas om fem minuter.

Jag lovar att skriva till er ikväll. Såg att jag fått lite kommentarer och det gör mig såååå så glad ska ni veta.

Imorgon är Ida på jobbet igen och då kan det inte bli annat än en bra arbetsdag. Var tomt idag utan alla våra crazy mejl.

Kärlek i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0