Tisdag


Hej allihop!
Solen lyser ännu en dag i Göteborg så det blev en promenad till jobbet idag också. Skönt.
Men det är ju lite motigt att gå in och sätta sig på kontoret såklart. Nu vill man ju inget annat än att ha semester.

Men jag får vänta ett par veckor till.


Blev en bra eftermiddag igår. Jag och B vandrade runt halva Göteborg tror jag. Tre timmar var vi ute så när jag kom hem värkte fötterna en hel del. Men det var det värt. Älskar att prata och bara vara. Att vädret dessutom var så underbart var en stor bonus.

Älsklingsprinsen var snäll och hämtade upp mig vid Linné och när vi kom hem gjorde vi korvstroganoff med ris. Gott!
Meningen var att jag skulle gå bort till mamma och pappa efterråt men de var upptagna med något tv-program och jag alldeles slut så det blev mys i soffan istället. Började titta på det absolut sista avsnittet av Cityakuten men somnade efter bara en halvtimma. Halv elva kom prins och väckte mig och vi kröp ner i sängen istället.

Ikväll får vi se vad som händer. Går nog bort med en blomma till mamma och pappa i alla fall.

Vad hittar ni på?

Kärlek


Kommentarer
Postat av: My

Ja, tänk vad fort tiden går! Och på fredag är det liksom midsommar :S Sickt..



Det var ganska så skönt igår, synd på vädret bara.. men den turen är med oss idag :)

TRE TIMMAR..oh herregud! Att du orkar! Vad duktig du är då!



Yes, lite inhopp idag igen, fast nu är det mellan 13-16 ist för 14-16.. så lite barn nu så dom får inte sätta in mig för chefen.. buhu..



Puss & Kram

2009-06-16 @ 10:42:33
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: My

Ja, lite segt. Sen så råkade jag klippa Melker i pulpan så det blödde ganska kraftigt. Blöder lite fortfarande men jag cyklade ner till djuraffären och köpte blodstoppande pulver och en klofil, så nu ska det filas klor ist :)



Så jag är lite nervig att lämna honom ensam, men å andra sidan så är det bara 3 timmar och han har sådant pulver på och en strumpa med bomull i. Jag kommer skynda hem alltså!



Var det du och pojken som gick eller gick du med en vän? :) Mysigt lät det i alla fall :)



Detsamma, ha en superdag!



Puss & Kram

2009-06-16 @ 12:27:20
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: carro

Imorgon börjar jag jobba, på torsdag kommer en vän hit och på fredag ska jag o brosan ha fest så då kommer massa vänner hit... Va händer för dej i veckan? puss

2009-06-16 @ 14:49:53
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Tack:)

2009-06-16 @ 14:59:01
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: My

Ja, detvar skönt. Nej jocke kom hem på lunchen, så då cyklade jag ner och köpte blodstopande pulver. Så var han hemma själv i 3 timmar. Inget blod på hela den stunden. Men han började blöda lite när vi gick promenad när vi kom hem. Men det är bara på md mer blodstoppande :P Så nu har han det plus strumpa som han ska ha hela natten och imorgon så kommer det förhoppningsvis vara bra igen!



Va kul :) Att du har kontakt med gamla lärare.. själv har jag inte det, även om jag gillat någon lärare. Jag var så himla "anti" skolan när jag var lite, hade lite problem och fick det svårt mellan 6an och 8an, så jag fick byta skola till nian. Fast det gick bättre då!

Har inte varit en stor skolfantast och det märks ju, fast det är en smäll som jag själv får ta nu när jag måste plugga igen. Dock inte så mycket då, men plugg kommer det ju at bli!



Ha en trevlig kväll!

(blev mycket skriva nu.. haha)



Puss & Kram

2009-06-16 @ 19:16:21
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0