Onsdag eller torsdag om ni så vill


(En glad jag på kalaset i lördags)
God morgon på er vackra människor!

Solen fortsätter att lysa och det blir ännu svårare att gå in på kontoret för att sitta där och jobba en hel dag.
Jag hoppas verkligen det håller i sig såhär över midsommar så vi kan njuta nu när vi har en extra dag ledigt. Skönt.

Igår efter jobbet blev det ännu en promenad och sedan var jag hemma och skrev hela eftermiddagen. Älskling kom hem sju och vi gjorde mat ihop. Färskpotatis med fisk. Efter maten vilade vi en stund och sedan gick vi bort till mina föräldrar med en orkidée då de firade 25 år som gifta. Mamma hade fått en guldring med massor av diamanter av pappa. Fin.
Kom hem halv tio och skuttade direkt fram till tv:n och kikade på de sista avsnittet av DH för säsongen. Vilket slut.
Äntligen är Dave där han hör hemma och jag hoppas så på att det är Susan som stod och kysste Mike i kyrkan. Länge längtat efter att det ska bli dem igen.
I säng kom jag inte förrän nästan halv tolv så när klockan ringde tjugo över fem imorse var det en trött Charlotte som hasade sig ur sängen. Sex var jag på jobbet och kommer gå härifrån strax innan halv tre då jag ska träffa kuratorn tre.
Sista gången idag för nu går hon på semester ett antal veckor. Får komma tillbaka en gång i vecka 31. Sen går jag på semester vecka 33.

Nä nu ska jag sätta igång här.

Ha en fin dag och NJUT!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: My

Jag röstar på att det är Torsdag idag :D



Sv: Det gick bättre igår eftermiddag, han fick ha strumpan på sig till läggdags och har inte blödit något. Även inte efter att jag var ute imorse heller. Så vi hoppas på att det är på G med läkningen nu :)



Idag har jag jobb från 8.00 - 15.30 :) Så hela dagen, samma tid imorgon fast jag börjar halv 9 :)

Så hem på rasterna också, vilken motion jag får!



Jobbar du också imorgon eller är det din sista dag idag?



Ha en fin dag!



Puss & Kram

2009-06-17 @ 07:38:26
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Ja du det undrar jag med, för fan vad spännande det var! Jag döööööööör! Åh.



Idag har jag inga direkta planer, ska på personalmöte nu halv tio, sen ska jag träna! Sen vet jag inte.. Du då?

2009-06-17 @ 08:54:20
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Ja men förhoppningsvis blir det så bra väder hela sommaren att man inte sitter inne o kollar på tv ändå:) Hoppas kan man ju alltid liksom....

2009-06-17 @ 13:06:26
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej vännen.

Nu har vi lämnat gbg och är hemma, har en del att fixa innan midsommar så vi åkte hem redan nu, har hunnit med allt kul i gbg :) och bra väder fick vi. Perfa.

Puss

2009-06-17 @ 16:24:31
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: My

Ja, det är mysigt. Men det tar mycket på krafterna.. tur är väl att man har mycket sådant ;)



Haha, ja.. mycket motion blir det. Gick nyss 3 km med doggen :)



Så härligt, sen är det midsommmar :D

Vad ska du ha för dig på midsommar?

Jag kanske redan har frågat det? :P



*Puss & Kram*

2009-06-17 @ 17:29:02
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0