My heart belongs to you

Nu känns det faktiskt lite bätte. Ångesten som suttit i några dagar börjar släppa lite lite. Skönt.
Bäst att inte tänka på det för mycket. Det brukar bara bli värre då.
Jag ska fokusera på det bra. Jag ska ha kalas imorgon, det är midsommar nästa vecka +  att jag och M har varit förlovade ett år på midsommardagen och det ska vi fira lite extra, veckan efter det åker jag upp till min underbara Ida i Stockholm för en hel helg med bus, grillfest och shopping, sedan är ju sommaren påväg in(förhoppningsvis) och det brukar innebära underbara fester på vår balkong. Sedan kommer även semester vecka 33-35 och då har vi lite olika planer på gång. :)

Ska inte vara kvar på jobbet så himla länge till hade jag tänkt mig. Ska åka och köpa mig lite nya blommor, kanske ett par nya skor och sedan åker jag nog ut till mamma och solar lite. Lugnt och skönt. I eftermiddag blir det lite pill hemma, älskar sånna dagar också. Byta rent i sängen ska jag också göra. Är inte det en härlig känsla att vara nyduschad och lägga sig i rena lakan i nybäddad säng?!

Oj så mycket jag vill skriva men det orkar jag inte just nu och ni skulle inte orka läsa det heller för den delen.
Får bli en skrivstund ikväll istället. Ja det får det bli. Framför en mysig film.
Det enda problemet nu är vad jag ska äta ikväll. Inte så skoj att laga mat alldeles åt sig själv. Kanske en sallad. Men är det så skoj en fredag kväll. Har ni några förslag på enkelt och gott? Säg till!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: nej förstår de, underbara göteborg :)



gör tacos det är lätt och gott :D mums!

2009-06-12 @ 11:03:24
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

sv: JA för fasen, tacos är alltid gott :D annars kand u alltid göra enchilladas eller quesedillias i ugnen och en sallad till :)

2009-06-12 @ 11:20:57
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: CaTTis

usch da gumman! Varför har du haft ångest då?



Oj ett år redan. skall ni gifta er nu då? Hålla på gamla traditioner! hehe Köp med dig typ kina eller thai mat hem! Så är de lite lyxigt på en fredag till dig själv! =P Kram

2009-06-12 @ 13:04:13
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0