Morning wonderful saturday


Fina buketten som jag fick av Linnéa i födelsedagspresent

Hej hopp mina vänner!
Klockan är halv tio och jag har varit uppe en stund redan.
Att sova länge på morgonen har aldrig riktigt varit min grej. M däremot kan nog sova hur länge som helst om man inte väcker honom :) Men jag ska låta honom vila ut länge idag. Tänkte kila iväg till Ica snart och köpa lite goda frallor och äta en riktig mysfrukost. Var länge sedan vi gjorde det ihop nu. M har jobbat varenda helg i flera veckor.
Efter frukosten åker vi förhoppningsvis och handlar det vi behöver inför kvällen. Godis, chips, cheeseballz, popcorn, ingridienser och självklart gott att dricka :) Funderar på om det kommer gå att grilla idag eller inte. Solen försöker ta sig fram men man vet ju aldrig med den svenska sommarn. Vad tror ni? Vågar vi chansa?

Nä nu ska jag ta och klä på mig och ta mig en lång härlig promenad :)

Ha en fin dag så hörs vi!!!!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

Hej gumman!

Allt bra! =) trött efter student o allt, men nu e jag på G igen ;)

2009-06-13 @ 10:25:55
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Josiee

ha en underbar helg raring :)

2009-06-13 @ 12:25:34
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: ida

sv: de är lite mexikanska, påminner om tacos kan mans äga :) sök på google så ser du hur smarrigt det är ;) hade du en mysig kväll?

2009-06-13 @ 12:47:05
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0