Kväller

Vilken underbar 1 juni jag haft.
Jobbade fram till två, tog en promenad hem, njöt av solen och en ny bok "En shopoholic i New York" och sedan blev det en promenad till bort till Grevegårdsskolan för avslutning med tjejerna. 9 stycken blev vi. Grillade korv och spelade lite brännboll.
Nu är jag hemma igen och tänker ta mig en dusch. Sedan vankas det tydligen filmmys här hemma med prinsen.
Blir Australia om vi får den att fungera. Hoppas :)

Imon blir det bara jobb en liten stund. Ska kolla min post och skicka betalningar om det behövs. Sedan har jag semester hela veckan. Så skönt det ska bli. Hoppas att vädret fortsätter vara med! Sol sol sol vill vi ha.


Mongokärlek :)

Han är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Sötnosar!

2009-06-02 @ 09:05:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0