Hon kommer med solsken till mig

Solen lyser idag:) Hon ger mig solsken ända in i hjärtat.
Tråkigt bara att man ska sitta inne på ett kontor. Men det är inte många timmar kvar till jag får gå hem.
Tidigare dessutom då jag ska träffa B för en promenad :) Längesedan nu så det ska bli mysigt med en pratstund.
Blev dessutom en promenad till jobbet imorse så då fick njuta lite av solen :) 45 minuter ungefär då jag inte gick alldeles för fort.

Helgen blev bra.

Födelsedagskalas i lördags.
Bella kom redan klockan fyra och då åt vi egengjord pizza och drack varsin piggelin.
Sedan blev det öl, vin och tårta när de andra kom runt sex. Vi hann spela en omgång Mario kart innan och jag vann de flesta gångerna :) *Not* 
Kubb, dans och roliga bilder gjorde kvällen fin :)

På söndagsmorgonen vaknade jag redan klockan sju, pigg som en lärka och INTE bakis :)
M skulle iväg och jobba och jag började diska och plocka. Efter det blev det soffan för att sedan förflytta mig ut i solen på balkongen. Började slriva lite och det kändes så skönt att få ur sig en del.
Klockan tolv ringde pappa och frågade om jag ville följa med till IKEA och eftersom jag inte hade något bättre för mig följde jag såklart med. Vem tackar nej till korv :) Haha! Måste man ha när man är där.
Hem igen och en promenad med Bamse. Hämtade älskling klockan fyra och sedan bjöd mamma och pappa oss på underbart god middag och vi stod för efterrätten som blev tårta från föregående dag. Allt gick inte åt.
En promenad hem och shopping av tre bingolotter. Klockan sju köpte vi med oss godis och tog med oss tårtan för att hämta upp M´s mormo

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Å du förstår inte hur avundsjuk jag är på att du har sol och inte vi? :P



Ja, det tycker jag!

Men då kan ju ni hämta upp mig och Melker när ni ska handla så kan ju vi handla tillsammans ;)

Jag ska prata med sys om det snart också!



Idag var det lite inhopp på jobbet i 2 timmar, sen har vi varit och hälsat på pappa med Melker och pappa va ju KÄR.. det trodde jag verklígen inte :P

Sen har vi promenerat massvis och tagit det lugnt. Jocke var ledig idag också :)



Va har du gjort idag? Jobbat?



Puss & Kram

2009-06-15 @ 18:30:01
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter som en härlig helg :)

2009-06-15 @ 21:11:01
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0