Grillkvällen i underbara bilder


Jag och fina Sus

Skål

Tar kort på My samtidigt som hon tar på mig :)

Min fina Ida dansar med besticken

I väntan på maten

Vackra Sus

Såhär glad är jag när jag får vara med mina fina i Stockholm. Jag tycker så mycket om er!

Tjockis Carina:) Hon åkte in till sjukhuset på morgonen efter och strax efter 18 kom det ut en liten Theo

Potatisnäsa:)

Idas fantastiska lillasyster My

Carina hjälper mig med salladen

Sallad i stora lass :)

Oliver ville också ha räkor, så han fick en egen tallrik

En underbar kväll tillsammans med underbara människor.
Jag ÖNSKAR att jag bodde närmare så jag fick träffa er oftare.

Kommentarer
Postat av: carro

Härliga bilder :)

Min helg var lugn och skön.

Ha en fin dag. Pussåkram

2009-06-30 @ 13:21:02
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Vilken fin klänning du hade på dig...=) Vart har du köpt den? kram

2009-07-01 @ 12:37:09
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0