Fredag


God morgon!
Regn regn regn regn. Mitten på juni och hur många gånger har vi sett solen hittills? 2? Ja inte många i alla fall.
Man blir ju inte direkt på bättre humör när man kikar ut genom fönstret. Hela natten har jag hört hur det smattrat på sovrumsfönstret. Visst är det mysigt när man ligger inne och ska sova. Det kan ha en lugnande effekt ibland men när man vaknar på morgonen för att stiga upp och har planerat in en promenad till jobbet för att rensa tankarna och det regnar, ja då blir man bara deprimerad och trött. Suck.
Fredag idag också. Brukar vara veckans bästa dag men idag känner jag inte för något alls.
M ska på after work med jobbet och jag firar det genom att tvätta och städa lite. Jo kanske någon film och lite godis också. Jag kan ju inte bara vara duktig.

Igår kom jag från jobbet kvart i fem, var hemma fem, kikade på ett avsnitt av Sex and the city som gick på tv och sedan satte jag på Mamma Mia. En må bra film som fick mig på lite bättre humör. När filmen var slut ringde mamma och talade om att det var handboll på tv. Hur kunde jag missa det?! Sverige-Rumäninen, herrar, VM-kval. Ingen jättebra match men spännande blev det i slutet. Tyvärr tappade Sverige ledningen de fick i slutet och resultatet blev lika.
Ringde moster och pratade en stund. Vilken tur att jag har henne att ventilera med. Sedan kom M hem strax innan åtta och bjöd på en fin middag bestående av pytt i panna med ägg. Med sig hade han även en liten godispåse och nya numret av Veckorevyn. Somnade framför tv:n båda två och vaknade halv elva och kröp då i säng.
Märkte knappt att M gick till jobbet halv sex imorse, så trött var jag. Min klocka ringde halv sju och det var en trött Charlotte som släpade sig ur sängen. I med en smörgås och på med kläderna och nu sitter jag här. Inte direkt redo för dagens jobb men måste man så måste man. Blir inte många timmar här idag då det varit övertid varenda dag denna vecka.
Kanske jag går in på Frölunda Torg och ser om jag hittar mig något fint till imorgon. Då ska jag ha kalas.

Nä nu ska jag kika på mejlen om Idagumman har skrivit och sedan ska det stansas fakturor. Momsarna är jag klar med.
Hann även denna månad :)

Vad ska ni ha för er i helgen?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej super fin blogg.Så att du vet så är det frågestund i min blogg under helgen ta en titt vetja för mer info:)

Kram<33

2009-06-12 @ 09:22:48
URL: http://eliiiinss.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Tack detsamma! :)

Ska du göra nåt kul?

2009-06-12 @ 09:24:32
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Typiskt sommarväder =/ inte förvånad alls. Stackars våra studenter idag.

Puss

2009-06-12 @ 09:47:13
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Naaw, snäll M är som köper godis och Vecko Revyn till dig! Min man kanske hade hittat till godis avdelningen..=P haha ne riktigt så illa är de inte.. haha Kram

2009-06-12 @ 12:08:30
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0